Eerste stagedagen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Evy Bloem - WaarBenJij.nu Eerste stagedagen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Evy Bloem - WaarBenJij.nu

Eerste stagedagen

Door: Evy Bloem

Blijf op de hoogte en volg Evy

05 September 2015 | Curaçao, Willemstad

Halloo!!

Vandaag ben ik al precies 10 dagen op curaçao, op zich gaat het best wel snel ook al heb soms wel even heimwee. Afgelopen maandag heb ik mijn eerste stage dag gehad bij Papagayo Beach. Echt een onwijs mooi modern en luxe hotel is dit!
Ik doe de eerste periode de bediening op het strand, wel onwijs hard werken in de brandende zon van 30 graden. 1 voordeel, ik wordt wel lekker bruin zelfs tijdens mijn werk :)
De eerste drie dagen heb ik gewerkt van 10:00 tot 19:00. Elke dag maak ik de zonsondergang mee, wat een MOOI zicht is dat. Elke keer als ik ernaar kijk aan het einde van mijn dienst lijkt het net of ik een folder binnenstap, maar dit is gewoon real life echt onbeschrijfelijk!

Eergisteren en gister ben ik vrij geweest. Echt heerlijk dat ik met mijn vrije dagen gewoon op het strand kan liggen zonder zorgen en niet aan de tijd hoef te denken. Beter dan thuis op de bank RTL XL terug kijken haha. Soms lijkt het net een grote vakantie waar ik af en toe moet werken om me geld te verdienen ;)

Als ik thuis ben lekker douchen (met koud water, want warm water kennen ze hier denk niet), boodschappen doen en eten koken.
niet zo uitgebreid als thuis maar gewoon een lekker bak tomatensoep of macaroni.

A.S. zaterdag ga ik mee doen met een Kickoff, dit is een soort uitje met alle stagiaires van Wereldstage, die ga gaan we naar een plek waar je heel goed kan snorkelen en de dag sluiten we af met een gezellig bbq, BEN BENIEEUWD!

Ik zet nog een paar foto's om jullie lekker jaloers te maken :)

KUSS!





  • 05 September 2015 - 17:21

    Tannnntiiiii Weer:

    Evelientje... Ik ben bloedjaloers op je!!! Werken en bruin worden!

  • 05 September 2015 - 18:43

    Cootje:

    Wat prachtig allemaal. geniet er lkkr van hoor en van een beetje hard werken is nooit iemand slechter geworden....

    succes..

    xx Co

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Stage in Curaçao

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2015

De tijd vliegt voorbij

05 September 2015

Eerste stagedagen

31 Augustus 2015

Eerste week in Curacao
Evy

Stage in Curaçao

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 2345

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 24 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: